Нові умови життя потребують нового мислення, нової
культури, активної діяльності, а звідси — якісно іншого рівня освіченості,
здатності до постійного оновлення знань, тобто «здатності до навчання упродовж
усього життя». На формування у підростаючого покоління «сучасного світогляду,
розвиток творчих здібностей і навичок самостійного і наукового пізнання,
самоосвіти і самореалізації особистості» вказує й Концепція Нової української
школи.
На якому ж рівні перебуває в нашому закладі формування в
школярів потреби та навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання
впродовж життя, які сучасні педагогічні технології є інструментом формування
таких навичок? – На ці та інші запитання
вчителі намагалися знайти відповіді на черговому засіданні педагогічної
ради, що відбулося 7 грудня.
Коментарі
Дописати коментар